Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Pembedahan Ditangguh

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






04 December 2007

Pembedahan Ditangguh

Tadi 7.00pagi aku keluar rumah ke hospital,sampai disana lebih kurang pukul 7.25.Penat aku mennggu doktor kata tak boleh buat operation hari ini sebab aku demam dan ada kahak.menurut doktor tersebut masa aku dibius dengan ubat tidur kahak tuh akan masuk ke dalam paru-paru aku dan akan merosakkan paru-paru aku.Minggu depan aku kena pergi hospital lagi,lepas tuh baru doktor akan beritahu bila pembedahan akan dilakukan

moral of the story: Jangan sakit macam demam/batuk sebelum pembedahan -_-"

http://fuiyoh.blogspot.com/2007/12/operation-part-2.html

1 comment:

Anonymous said...

salam
aku nak tnya skit ape skit ko...sampai kene bedah 2 kali?
aku harap ko dpt jg kesihatan ngan baik...lagi2 ko nak SPM thun nie kan...aku tkut kejadian yg jd kat aku terjadi kepada ko plak...aku ke apendiks mase nak SPM.teruk gile result aku.harap ko sihat2 aje....
k