Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: 8TV Rockin Birthday Concert-PART 2

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






14 January 2008

8TV Rockin Birthday Concert-PART 2

Heh semalam aku pergi 8TV Rockin Birthday Concert aku sampai ou dalam pukul 5.30 tunggu kawan aku 5.50baru sampai.heh penat aku tunggu.Jalan punya jalan da pukul 7 terus aku gerak kat central park,kang lambat plak nak masuk nanti duduk belakang2 skali tak best.pukul 7.30 aku da gerak masuk dalam 8.30 baru mula -_-" penat aku berdiri tapi tak apa aku duduk depan sekali =].

Mosher yang buat surf kena tarik kaki dengan polis dengan sekuriti lepas tuh ada sorang polis ni dia belasah budak tuh.aku rasa ada la dalam 5moshers yang buat surf tuh kena tangkat

KLIK GAMBAR UNTUK BESARKAN
heh Patung baby besar terpacak!



Green bear aku nak jugak moshing.hehee

Host2 mula merepek semua tak sabar nak nanyi.2heh aku suke tengok BelindaChee
tapi dia sombong aku hi kat dia,dia tak layan pun.he dia pandang skali jer.sial nya belinda!

Pop shuvit mula perform..aku asik2 ketawa vocalist dia pakai seluar londeh lepas tuh lompat2 seluar dia nak jatuh banyak kali dia angkat seluar dia balik,hahaha

Gerhana ska cinta,1st time aku jumpa dorang.mula2 aku tak kenal.eh apa band ni?kawan aku kata gsc bukan golden screen cinema ok?hehe band ni sempoi oi.aku nak record tapi malas la plak.heh

Suki memang dalam pertandingan OIAM,aku dulu suka kat dia tapi skang da tak aku tengok muka dia depan mata tak secute dalam tv -_-"

Meet uncle hussain,band yang aku tunggu2,akhirnya muncul gak.happynya aku masa tuh.hehe la la lah hari hari sekolah lalala bosan dengan sekolah ah ah.heh

Chenelle aku ingat dia pakai sexy sangat,tapi tak sangka dia masih ingat budaya kita.hehe walaupun dia pakai nampak pusat dengan ketiak -_-"


Faizal tahir ni mcm over sangat la beb dngan gaya dia la.apa2 ntah..tapi aku suke suara dia POWER beb

Pergh dia bukak baju dia lepas tuh dia bukak baju dalam dia baling kat orang dengan peluh ketiak dia tuh.eiwww dalam dia tulis logo superman kat badan dia tapi tak menjadi sebab peluh dia mencairkan cat yang dia buat kat atas badan dia.heh masa dia pakai baju aku tengok kat leher dia ada love bite,rupa2nya cat.hampeh ingat boleh buat gossip.hehe
http://img135.imageshack.us/img135/1869/faizaltahirkk6.jpg

Hujan last skali perform ntah kenapa la dorang ni suka perform last saje je nak buat saspen.dulu pun masa fly-niversary dia buat buat last skali kalau tak silap aku.heh




sorry la gambar tak clear la aku amek pakai hp aku jer.heh video pun sama lampu atas stage tuh banyak sgt kelip2 lepas tuh speaker dia besar2,kuat plak tuh hp aku tak boleh terima.heh

Ikin
rugi u tak pergi.heh


Aku masih mencari orang yang boleh bagi aku pas media aku sakit sangat kena hempap dengan mosher2 kat belakang nak amek gambar.heh



--------------------------------------------------------------------

Jika anda ingin mendapatkan informasi/gosip/isu semasa terbaru anda boleh melanggan secara percuma

Klik disini untuk melanggan

3 comments:

Anonymous said...

ape criter faizal ni??setau aku bukak baju time nyanyi dilarang same skali??plus mamat ni plak ex-penyanyi nasyid lak tu??setau aku la...sori kalo silap...paperpun..memang tak patut la wat camtuh...hilang budaye kite...

Anonymous said...

poyoo!
die ngat die best??!!

zul/samad/angah said...

aku rasa aku duduk blajang kau la.sbb ada sorg mamat je kluar fone setiap kali persembahan.and ada beberapa org je yg ada camera kat bhgian depan.termasuk aku.eheh.
kau gempak!