Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Kedai Gunting Pele

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






24 January 2008

Kedai Gunting Pele



Iklan memainkan peranan dalam sesebuah perniagaan tapi kalau tak pandai buat iklan macam ini lah jadinya.Ni salah satu iklan yang buat orang kelantan gelak sakan.Orang negeri lain tak tahu la macam mana kan?hehe Pele, jika dalam loghat kelantan, bermaksud, pelir/ konek (Aku bukan niat nak menghina nama sesiapa pun). Dalam kamus, zakar. So, kedai Gunting Pele, maksudnya, anda tahu jawapannya..

Berhati hati bila membuat Iklan. Iklan = $$$$



--------------------------------------------------------------------

Jika anda ingin mendapatkan informasi/gosip/isu semasa terbaru anda boleh melanggan secara percuma

Klik disini untuk melanggan

2 comments:

alfarhuzz said...

aku nmpk mcm tulisn tmn pnggiran! haha
tmn seblah umah aku jer.
tp aku x penah plak prsan ade kdai cm nih!
nnt aku tnye kwn2 aku! XD

PeleKontot said...

aku pon ada perasan kat kawasan Lor. Hj Taib ada satu kedai, KEDAI GUNTING PELE FUIYOH. Baru seminggu niaga terus tutup... sebab si fuiyoh takde PELE... pengecutlah katakan... hahaha!