Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Quiksilver Revolution 2.0

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






25 January 2008

Quiksilver Revolution 2.0

The image “http://www.junkonline.net/files/image.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.
Yeay dua hari lagi ada event Quiksilver Revolution 2.0.Yang last year aku nak pergi tapi tak jadi sebab tengok macam tak best je?kali ni aku tak pergi.heh rasa rugi pulak kalau tak pergi.Actually ticket ni kita boleh dapat free je dari Quiksilver/Roxy kalau kita beli barang Quiksilver/Roxy lebih dari RM50 kita akan dapat free 2 tickets.Aku baru je beli ticket kat kawan aku RM10 nak bodek dia tak kasik.Hampehnya kawan.tapi tak apala event punya pasal keluar sikit duit boleh update blog pasal event ni nanti kan?Aku sebenarnya nak gi event ni bukan untuk berenjoy sangat,tapi aku nak tengok budak2 melayu nanti bila kat sana macam mana?heh boleh aku merapu kat sini nanti.



Don't miss the Quiksilver Revolution 2.0 at Sunway Lagoon Theme Park for lots of fun and excitement!
Date 26/1/2008
12PM UNTIL 10PM

Featuring professional surfers such as:
Ry Craike (Kalbarri, West Australia)
Troy Brooks (Bells Beach, Victoria, Australia)
Josh Kerr (Snapper Rocks, Queensland, Australia)
Dylan Graves (Puerto Rico)
Wayan 'Betet' Merta (Bali, Indonesia)

You will get to see world-class skateboarding champions in action with great music from Futon, pop Shuvit, Joe Flizzow and The Stylustiks.

--------------------------------------------------------------------

Jika anda ingin mendapatkan informasi/gosip/isu semasa terbaru anda boleh melanggan secara percuma

Klik disini untuk melanggan

No comments: