Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Quiksilver Revolution 2.0 Part 2

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






27 January 2008

Quiksilver Revolution 2.0 Part 2

Hari ini aku nak cerita pasal event semalam kat sunway lagoon.Aku gerak dari rumah pukul 10.30 sampai kl sentral 11.Aku da janji dengan kawan aku kat kl sentral pukul 11 aku tunggu punya tunggu tengok2 kawan aku tak boleh datang awal.lepas tuh aku turun bawah naik bas U67 ke sunway pyramid.Sampai disana aku tunggu kawan aku yang lain nak beli tiket event tuh untuk kawan kawan aku.Lepas tuh aku dengan kawan2ku lepak di kedai mamak nak makan .Kalau makan kat sunway lagoon mahal beb!

The image “http://a871.ac-images.myspacecdn.com/images01/56/l_c3e9b90cc0c02e621e236e9182784e96.gif” cannot be displayed, because it contains errors.

Kita orang masuk lambat dalam pukul 3.tengah tunggu kawan aku lagi seorang tapi tak datang jugak.so kita orang decide masuk je lah.sudah tidak sabar.


Sampai disana kita orang cuma lepak lepak je.CUCI MATA!ahha tak ada la aku tak sejahat tuh.Pandang sekali je lepas tuh sudah tidak.hehe lepas tuh aku terus terjun kat dalam air.haha best woo.aku mandi pakai seluar skinny jeans da thsirt.Malas aku nak pakai short.heh lepas mandi tuh aku pergi kat beach.Aku lari lari tiba2 kaki aku kejang.gila ar.sakit gila.!aku tak tahan beb nak jalan tak boleh lepas aku lambai2 kat kawan aku dia datang aku cakap kakai aku kejang kemudiannya kawan aku urutkan kaki aku.Dia pandai oh urut sebab dia kan wakil bola sekolah mesti la tahu benda2 kaki ni kan?Aku dipapah sampai ke tepi pantai lepas tuh ada show aku layan je la.
The image “http://a879.ac-images.myspacecdn.com/images01/42/l_db11e9ef9eda2eaaf2e6e2568c0cab4e.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.
The image “http://a479.ac-images.myspacecdn.com/images01/46/l_21b86d58e6c44fd5438364cf0161d016.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.
The image “http://a976.ac-images.myspacecdn.com/images01/25/l_a592d359e97c859dbfb157fc7e8ac33f.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

Aku sesat nak carik kawan aku tak dapat.Akhirnya dapat jumpa.Kita orang lepak lepak sampai malam.Lepas tuh ada kawan aku datang jemput dia kat atas.Heh Hujan beb so kiterang duduk dalam pondok besar?lepas hujan aku kita orang gerak ke sunway pyramid.katanya nak makan tapi tak jadi mak kawan aku sudah sampai.Naik ketera dia.Hntar sampai lrt kelana jaya.lepas tuh sorang2 pun pergi.balik dalam kepenatan tapi best.Event ni kalau ada aku nak pergi lagi!hehe aku tidak gatal ok?

ONE BUCK SHORT

--------------------------------------------------------------------

Jika anda ingin mendapatkan informasi/gosip/isu semasa terbaru anda boleh melanggan secara percuma

Klik disini untuk melanggan

7 comments:

Anonymous said...

pegi bingit lagi best kot.
haha

Anonymous said...

meriah gile semalam...
tak rugi pegi...

Faten said...

hehehheehe alannnnnn gela comey u pic atas neh suka22222222222222 waa

Anonymous said...

En Lan, jangan letak manyak sgt muka awak tu... tak fotogenik ler... hilang selera makan aku. KuiKuiKui

Anonymous said...

FUGLY.....!

Anonymous said...

*FUGLY*

Fucking Ugly!!!

Kalu ada band baru bole letak nama nie...

Anonymous said...

Azlan, you got a bloody fucking ugly face. Wipe that fucking smirk off that fucking face of yours.... bastard!!!