Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Video Klip Lucah FAUZI NAWAWI?

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






27 January 2008

Video Klip Lucah FAUZI NAWAWI?

Yang ini aku dapat dari emel aku dari pembaca blog aku.Adakah ini benar video klip beliau?Aku tak berani nak tuduh-tuduh video klip ini milik fauzi nawawi kerana aku tidak mempunyani bukti yang kukuh tentang video klip lucah fauzi nawawi.Aku harap itu bukan video klip beliau.Mungkin ada pelanduk serupa yang saja mengenakan fauzi nawawi ni untuk menjatuhkan maruah beliau.Aku harapkan video klip ini bukan kepunyaan IDA NERINA dan FAUZI NAWAWI.Dulu pun ada kes pasal video klip lucah ELLA & JOJIE tapi itu memang sah bukan ella dengan jojie.Sama jugak dengan intan intan ladyana yang teraniaya dengan gambar lucahnya yang sebenarnya gambar itu bukan gambar dia tetapi gambar pelakon jepun yang serupa dengannya.Kali ini timbil pulak video sensai yang kononya orang dalam video klip tersebut adalah fauzi nawawi?Harap pihak berkuasa dapat menyekat perkara ini dengan segera

FAUZI NAWAWI?Adakah ini beliau?atau cuma pelanduk serupa ?

Gambar di bawah ni telah di kali selidik oleh seorang forumer
The image “http://img247.imageshack.us/img247/7433/gambarcsidf0.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.


--------------------------------------------------------------------

Jika anda ingin mendapatkan informasi/gosip/isu semasa terbaru anda boleh melanggan secara percuma

Klik disini untuk melanggan

6 comments:

Anonymous said...

erm, kalo tgk secara kasar mcm ade persamaan tp ade sikit2 yg xsame. harap2 bukan dia..tq

Anonymous said...

aku rsa lar tuh btul gambar dye...
banyak persamaan tuh...
tp klu x,bgus lar...
tp klu betul pun,apa heran...
artis perempuan m'sia neyh banyak yg r0sak...
tp orang kte dok puja jgk...
ape r nak jdk...

Anonymous said...

dats Ida Nerina alright.. tp aku rasa mamat tuh bukan Fauzi Nawawi..

Anonymous said...

ida nerina tu mmg nmpk cam dia..coz muka cam dia tu len dr yg len. fauzi tu cam x brapa sgt laa...ntah laa.

Anonymous said...

kalo si faizal buka baju kena banned..apahal lak ngan IDA NERINA ni..tak kira la kat mana pun ..ni attitude yang tak senonoh...

Anonymous said...

erk... mcm tak hensem+bukan je fauzi nawawi tu.. ida nerina tu mcm betui.. wink wink