Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Alalalan Clothing

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






07 February 2008

Alalalan Clothing

Aku akan release baju ini dalam bulan 5/2008.Buat masa sekarang harga aku tetapkan dalam RM30.maybe akan dikurangkan.Order la cepat2 kalau tak abis korang gak yang rugikan .hehe Aku akan design baju yang lain plak tapi cuma perkataan sahaja..Buat masa ni jugak aku tidak boleh print baju terlalu banyak sebab aku tak cukup duit,maybe aku print dalam 100 SAHAJA

Cara2 Nak Tempah
Baju ni sangat limited,so kalau nak beli kena face to face la.
Bayar cash.


The image “http://a503.ac-images.myspacecdn.com/images01/19/m_6facd2848e0d341b092cdfba480cb11e.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

The image “http://a202.ac-images.myspacecdn.com/images01/66/m_9ec3c19f930603460b58b044193f0da1.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.



--------------------------------------------------------------------

Jika anda ingin mendapatkan informasi/gosip/isu semasa terbaru anda boleh melanggan secara percuma

Klik disini untuk melanggan