Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Fashion Blog

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






07 February 2008

Fashion Blog

Aku sebenarnya memang nak pos pasal fashion kat blog ni.Tapi tengah tunggu parents aku belikan DSLR Camera aku memang lepas sekolah nak ambil photography courses.Kalau boleh aku nak buat macam blog ni http://igotshotinthecity.blogspot.com/ Kalau kau orang sedar dari dulu gambar yang aku ambil dan aku letak kat dalam blog ni tak berapa terang,aku cuma ambil gambar pakai handphone aku sahaja.Maybe aku akan jadi photographer,journalist,part-time blogger sebagai kerjaya aku.Berbalik kepada topik tadi,buat masa sekarang aku tak boleh nak ambik gambar sendiri sebab aku tak ada camera kalau aku nak ambil gambar orang menggunakan handphone tak nampak pro la aku.Buat malu aku je.Aku akan ambil gambar dari myspace/blog/internet dengan kebenaran tuan punya gambar.

Kepada sesiapa yang nak jadi model dalam blog aku(www.alalalan.com)
sertakan gambar ada,nama anda,hobi/selalu lepak dimana dan lain lain info yang ada boleh tambah mengenai diri anda.myspace/friendster/facebook(kalau ada)
emel ke alalalandotcom@yahoo.com

Sebagai Contoh
credit gambar
http://igotshotinthecity.blogspot.com/

Sakit Kepala Fest, MCPA Theatre.

Najihah and Nabila.
Najihah and Nabila.
Such impossibly straight hair! Najihah and Nabila comes from Pahang, and naturally, they enjoy eating ikan patin.

These boys were spotted shopping at an independent boutique called dolls store. You might not know this, but Harry LOVES to eat Ayam Masak Manis and Tom Yam at Santai, TTDI. Try it

Marion and Steven are from Darwin, Australia. They are spending four days here in KL. Marion got the fabric for her dress in Yogyakarta, then having it tailor-made at Bali.


--------------------------------------------------------------------

Jika anda ingin mendapatkan informasi/gosip/isu semasa terbaru anda boleh melanggan secara percuma

Klik disini untuk melanggan

No comments: