Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Domain baru,selamat tinggal Fuiyoh! dan Selamat Tahun Baru Cina

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






06 February 2008

Domain baru,selamat tinggal Fuiyoh! dan Selamat Tahun Baru Cina

Hari ni aku beli domain untuk blog aku dari NETKL.COM,servisnya sangat baik.sudah lama aku nak beli domain untuk blog aku,tapi tak kesampaian.Hari ini hajat aku sudah tercapai aku sudah beli domain www.alalalan.com.
Aku beli domain ini bukan sempena tahun baru cina.cuma kebetulan hari ini aku dapat duit dari kawan aku.Aku pinjam kat dia.Aku harap dengan domain baru ini blog aku semakin mantap dari segi penulisan,cara aku dan lain lain.Sebenarnya aku nak beli www.fuiyoh.com tapi sudah orang guna.Aku tak suka beli domain panjang2 www.fuiyohblog.com .

SELAMAT DATANG WWW.ALALALAN.COM
DAN
selamat tinggal fuiyoh,blog yang aku paling saya.aku tak akan lupa kau.huh sedihnya fuiyoh tak ada lagi =[

Akhir sekali aku (alalalan.com) mengucapkan selamat tahun baru cina bagi semua rakyat malaysia.Mari kita sama-sama raikannya.Bagi yang bukan berbangsa cina ambilah masa cuti ini dengan membuat perkara2 berfaedah.lawatlah jiran jiran kita yang ada buat rumah terbuka.
--------------------------------------------------------------------

Jika anda ingin mendapatkan informasi/gosip/isu semasa terbaru anda boleh melanggan secara percuma

Klik disini untuk melanggan

6 comments:

Fashionable wife said...

congrats on your new domain :)

Anonymous said...

thanks =]

Anonymous said...

abih forumese ko macam mane?

Anonymous said...

hahaha.terkejut aku tgk domain baru td. ingtkn dah xde.tkr doman je pn.it's ok.

Anonymous said...

alalalan, aku nak tanya sket ni.. aku ada teringin nak beli domain.. overall cost die berapa ek?

beli domain, hosting lg, apa sume? boleh cite sikit tak? aku pun bukannya celik it sangat.

Unknown said...

U beli domain + hosting atau domain sahaja?Kalau hosting sendiri macam mane nak transfer database dalam blogspot untuk post2 yang sebelum ek?Harap boleh share pengetahuan.