Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Awie dan Fasha Sandha

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






18 April 2008

Awie dan Fasha Sandha

The image “http://farm4.static.flickr.com/3099/2421952717_43671b7dbb_o.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.
gambar paling atas tu seksi ya amat, nak tersembul tu
The image “http://farm3.static.flickr.com/2253/2422766162_56ed31c7a6_o.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.
The image “http://farm4.static.flickr.com/3018/2421952475_84c8f97721_o.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.
fuiyoh ganas betul mereka ini. berdansa bersama,ikut rentak irama,ku gembira kau gembiraaaaa(komplot)hahaha pakai baju dedah sana sini.bukan main lagi.heh berpeluk2 berpengang tangan.ber apa lagi?heh

--------------------------------------------------------------------

Jika anda ingin mendapatkan informasi/gosip/isu semasa terbaru anda boleh melanggan secara percuma

Klik disini untuk melanggan

Chat PANAS!

11 comments:

Anonymous said...

eei..mympahnye tngk fasha tu gedik sngt..
knp artis2 malaysia nie bnyk nk jd mcm artis barat...
artis brt tu pun ade jgk yg tutup bdn dorang..
aku rs fasha nie mmg sk cr perhatian org & dia mmg sk rampas laki org sj nk pikat laki org sbb nk tunjuk sngt dia bgs!!!!

Anonymous said...

FASHA SANDHA! PLZ LAAAA. SEDAR DIRI SKIT???? KITAORG KT SMK CONVENT BKT MERTAJAM NYAMPAH DGN ATTITUDE CMNIH. CIKGU SEMUA SLALU AMBIK FASHA SBG BAD ROLE MODEL. ALTHO FASHA DR SKOLAH NI TP TLG LA JGN MEMALUKAN SKOLAH.
BENCI GILA

skycrew said...

salam,

weh aku tak kesah ko nk amek gambar tu, tapi tolong upload ke tempat lain, jangan ambik bandwidth aku. flickr ade bandwidth limit.

tq

Anonymous said...

aku laagggiiii nyammmmpahhhh

Anonymous said...

isk2..fasha2.i tink she so desperate na wat sume ni kot..huahaha:D bkn nak ngate lelebey tp semakin hari semakin byk filem die semakin la byk aksi2 nyah die dpn kamera tu..aauw aku xtahan tol..rase2 lau bini bawu awie nengok..ape ceriter lak pas neyh..huahahaha

Anonymous said...

fasha! seriously stop this shit! i fuckin' hate your craps BITCH!

Anonymous said...

nak beromen pun cari tempat lain

Anonymous said...

haha beromen?..kan ke sedap lau jais ke ape ke yg seangkatan dgn nye dtg je cekop..pedulik hape ngah pengambaran ke tak..same ar jgk ngan dak mlayu skarang bwt cd lucah tu..

Anonymous said...

fasham seksinye
takde plak orang nak komplen kan?
kalu faizal tahir bukak baju kecoh sedunia, padahal bukan termasuk dlm aurat pun
lu pk la sendiri...
ape nak jadi artis malaysia terutama pompuan neh
nyampah nengok
fasha makin ari makin teruk

Anonymous said...

haha..
bgus ape.. fasha leh jadi pornstar satu ari nti.. bwk g hollywood.
pastu da bkedut baru blik mlaysha..
da x laku.. kekeke..
tp aku ske fasha..
fasha=geisha ahaha..
kan kan?
jom pakat tangkap fasha.. dia ske seksi sgt.. jom jom!

Anonymous said...

aq rse dye nie over exposed..
bju dye pon over expose gak..
huahuahua