Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: EEEEE

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






11 June 2008

EEEEE




cam sama jerk
--------------------------------------------------------------------

Jika anda ingin mendapatkan informasi/gosip/isu semasa terbaru anda boleh melanggan secara percuma

Klik disini untuk melanggan

Chat PANAS!

7 comments:

Anonymous said...

sape nih?
dian ker?
kalu btol la dina,awat cam pelik jer baju dia yg gmba atas tu?
ca kain batik just selimut bdn dia je.
ekekeke.
jgn marah.

Anonymous said...

sape nih?
dina ker?
kalu btol la dina,awat cam pelik jer baju dia yg gmba atas tu?
ca kain batik just selimut bdn dia je.
ekekeke.
jgn marah.

Anonymous said...

tak kira la dia gemok ke..ape ke..tp suara dia mmg power...ni la malaysian..nk yg cantiiikkk je tak tgk bakat..tah pape!

noneoftheabove said...

dia nih sesat, bekemban pakai towel ikat kat kepala tu...nk pegi mandi kat perigi buta, tp tersesat pegi karoke dulu..

Anonymous said...

umm komen di atas..bknnya ktorg komen pasal die gemuk n tk cantik..tp cara dia b'pakaian..hmm..mmg la suara dia sedap tp pandai2 la jaga imej..

Anonymous said...

ntah nyer.
pndai2 la jaga imej.
da tau diri tu g***k n tak cantik,pakai la elok2 skit.

Anonymous said...

btol2. kalo dah gemok tu, insafi ar diri sket. ni pakai baju bajet kau kurus. sayang je, bakat ada tp x reti jaga imej.

p/s: contohilah adibah noor. sore power giler dan imej bagus. org gemok susah nak nampak cantik kalau pakai baju kecik2 ni.