Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Kemban lagi

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






11 June 2008

Kemban lagi


amboi bukan main sexy lagi kau ni
--------------------------------------------------------------------

Jika anda ingin mendapatkan informasi/gosip/isu semasa terbaru anda boleh melanggan secara percuma

Klik disini untuk melanggan

Chat PANAS!

12 comments:

Miss Bimbo said...

ala, baru skrg nak berkata pasal benda2 mcm ni. mcm mana pulak filem2 datuk nenek kita dulu. lg dahsyat.

Anonymous said...

betul la tu..filem datuk nenek kita lagi berkemban..tapi masalahnya yang ni sekolah pun tak habis lagi..nanti lepas sekolah?

Anonymous said...

lohh.. nenek moyang kita dulu lain citalaa.. never banding2 kan zaman.. Masalh sosial datang dari dalam diri masing2 maaa

Anonymous said...

ntah.
bwh umur lagi nih.
sekolah pon abis lagi.
haih!

Anonymous said...

ntah.
bwh umur lagi nih.
sekolah pon x abis lagi.
haih!

aToi aziZ said...

yup,tol tu.skool pon xabes ag.
artis mlesia..
sedih r
ahaks

arab samseng said...

lahai dia ni x abis skola lg ke?
bkn dia ni ke yg berlakon dlm mr.mama tu?
bkn ek?
hehehe.
sori r.aku dah x hafal nm2 artis msia skrg ni.
sbb ramai sgt artis.

zaman tuk nenek kita dulu.
teruk2 pn.
tp akhlak masa kecik dan masa tua tu ade.
ko x caya korang tgk sndri la.
org dulu2.
klu blk lewat2 mlm.
bila diorg blk jam 1 2 pg.
mst ibuayah diorg akan tny cnthnya:
"kasim..ko dah smyg blum nak.."

mak bapak skrg ade ke?
mak bapak skrg pn x smyg.
jahil siot.
sama2 kita berusaha keluar dr pntu2 kejahilan..
ayuh..

aku pn sama gak..

Anonymous said...

dlu ak rse die penah kate xnk pkai seksi2... sggp blk ruma sbb xnk pkai bj seksi yg penaja bg... xsilap ak yg refflesia pye progrm 2...

Anonymous said...

biasa la bdk sek punya pikiran.
sat kata len.
adeii

Anonymous said...

biasa la bdk sek punya pikiran.
sat kata len.
adeii

Anonymous said...

biasa la bdk sek punya pikiran.
sat kata len.
adeii

Anonymous said...

Belum abis sekolah?... Eishk3 kecik kecik dah besar.