Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: SAIFUL

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






04 July 2008

SAIFUL

jambu jugak dia ni
The image “http://mstar.com.my/cms/storage/images/com.tms.cms.image.Image_e6b05ffc-c0a85062-159df6c0-45858d7a/1/010780281.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

--------------------------------------------------------------------

Jika anda ingin mendapatkan informasi/gosip/isu semasa terbaru anda boleh melanggan secara percuma

Klik disini untuk melanggan

Chat PANAS!

9 comments:

Anonymous said...

macam dah mandi jek?? kalu dah mandi abis la "bukti" kat jub** dia kan?? ke dia ada rakam hp simpan 3gp file macam budak sekolah bodoh selalu buat tu??

Anonymous said...

sapa saiful nie x pnh nmpk pun!!
femes ke dia??!
br lps mandi tu apa jub** tu apa??
dia wat apa??

arab samseng said...

alahai.
klu btul la dia ni penipu.
siap la.
dia kedlm nnt.
btul2 dia kena jub0 nnt!
hahaha..tu la.main2 sgt.

Anonymous said...

jubo murah

Anonymous said...

tutuoh dengan besi panas baru tau

Anonymous said...

jln mcm bapok

Anonymous said...

hensemla pulak gambar dia kat sini.. teruja iols!!

Anonymous said...

memang lawa budak ni x hensem tapilawa, patut kena liwat. tapi aku tak dapat nak bayangkan macam mana dia kena liwat mesti struggle2 dulu pas tu kena taruk dari belakang, tapijalan steady je tak rasa macam belelas atau yang satulagi tu punya kecik kot. warkakakaka

Anonymous said...

Nak pantun jap,

Dua, Tiga kera kak Umie,
Mana nak sama yang ekornya kontot,
Negara lain sibuk nak perbaiki ekonomi,
Negara kita sibuk pasal siapa main buntut.