Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Hiro Choc Cake

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






14 November 2008

Hiro Choc Cake

kredit gambar : hanis zalikha

Wahh lame gile aku tak makan benda ni sial.Dulu masa zaman kecik aku selalu makan benda ni,tak silap aku harga dia rm 50sen,wujud lagi ke alah ni?rindu nak makan .dah la sedap murah pulak tuh.


--------------------------------------------------------------------

Jika anda ingin mendapatkan informasi/gosip/isu semasa terbaru anda boleh melanggan secara percuma

Klik disini untuk melanggan

Chat PANAS!

15 comments:

Anonymous said...

aku pernah mkn....

ader lg..

tp jARANG nk jmper...

tp xsedap cm dulu...

aku beli punyer la byk...

alek2...

bg kat org....

Anonymous said...

mmg sedap

time kecik2 dulu slalu bwk g skolah

skrang nk jmpe pn ssh

zaman da berubah :)

Anonymous said...

eh!hiro!samala , kite pon suka mkn dulu..maybe time kecik2 kite rs sedap..sbb sume benda sedap time tuh..thats y skrg br realize x sedap sbnrnya ;)

miss capricorn said...
This comment has been removed by the author.
redsosej said...

lan...bende ni slalu jual kat mamak roti la...yg nek motor tuh....aku slalu tgk bdk2 beli tp mmg btol skang aku rase kek tuh cm da x sedap...btol la kot,dlu x byk choice...skang da pandai pilih mkn...huhuhu

Anonymous said...

wei ngok!

zaman aku dulu 20sen

pastu naik 30sen

konye zaman 50sen

skang aku xtau....

tapi yang aku tau, BAPAK MAHAL!!!

Anonymous said...

ko nak ker?
kat tempat aku bnyak giler..
still 5 kupang...

Anonymous said...

Ya ampun, tah la dah brape bulan/thn aku duk pikir, ape nama kek ni... ari tu aku teringat rindu kt kek ni, tp duk pikir2 ape nama, terlupa lak nama nya..br hr ni terjumpa kt sini, oh yerrrr... nama nya HIRO!! sedapnyer kek ni.. ms sekolah dulu selalu beli..
hmmm... RASANYA KU RINDU!!!

Azlan said...

haha aku nak beli nanti kat orng jual roti yang pakai motor nanti.thanks korang im hiro lover.ahahaha

Anonymous said...

aku pon rindu gak kek ni aritu..pastu jumpe byk giler kat koop uni aku..tige posen je..sedap je ak rase..

Anonymous said...

aku pun suke giler kek ni...feveret! mane nak carik ek? kat tesco ampang ade x?huhu

Anonymous said...

DULU BELI SATU 20SEN..SEKALI NGADAP 5 BUNGKUS...SEDAPNYE...PEHTU ARITU ADA JUMPA BELILAH...RASANYA SUNGGUH2 TAK BEST...KECIK...KERAS...DAH TAK LEMBUT MACAM DULU...

JAJAN LELAMA YG PADA TEKAK AKU MASIH SAMA SEDAPNYA DARI DULU SAMPAI SKRG ADALAH CHOC FUDGE...YAMMM...YAMMM...

Anonymous said...

banyak melamin tak ni....hihihihi.. aku pun suka makan gak time aku dulu 20 sen jer... tapi dulu masa kecik apa ynag berbungkus jer mesti kita meraung nak beli kan. ingat lagi time aku kecik dulu aku kejar india bawak roti .. pasal nak beli roti kat dia,, time dulu india tu masuk kampung aku seminggu sekali jer hari khamis... Alhamdulilah.. umur aku dah 30 ni roti ada disekeliling aku... hahhaha

emptycube said...

zaman aku dlu 20 sen jer..dulu besar sikit..moist lebih dan lembut..sekarang nie aku ada jumper lagi 50 sen ker 60 sen lupe...tapi yang aku tau dah kecik tak lembut macam dulu..moist dah kuraang

My name starts with M said...

astaga, HIRO!
mengungkap kenangan lalu..