Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Takziah Buat Bekas Teman Wanitaku.

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






21 November 2008

Takziah Buat Bekas Teman Wanitaku.

Cerita ini sudah lama,tapi baru sahaja teringat nak tulis dalam blog.

Okay,aku mulakan dengan ceritaku.Dulu aku mempunyai teman wanita(cinta pertama)Kenal dari kawan dia.Aku bersama dengan dia agak lama.Nak dijadikan cerita,setelah dua tahun aku telah putus dengan dia,aku mendapat khabar yang si dia telah meninggal dunia,aku lihat banyak orang pos buletin di MySpace "Takziah untuk Farah Hani"Aku sangka itu bukan farah hani bekas teman wanitaku,

Dua minggu selepas kematian dia,aku baru mendapat khabar tentang dia sudah tiada daripada kawan dia.Aku macam tak percaya.Dia meninggal kerana kemalangan di langgar oleh lori.Walaupun sudah dua tahun aku dengan dia putus,tetapi air mataku mengalir membasahi mukaku.Aku terkenang kembali semasa aku bersama dia dahulu,sambil aku sedekahkan Al-Fatihah untuk dia.Aku tak sangka dia pergi cepat sekali.Tuhan lebih sayangkan dia.Aku terkilan.Aku sedih.Aku pilu.Dia seorang yang baik,dan menurut temannya dia pandai mengaji.

Wahai temanku,marilah kita sedekahkan al-fatihah untuk farah hani.

Mesej untuk si dia : Farah,i minta maaf .I tahu i penah buat salah kat u.I tak sempat nak minta maaf kat u,last i call u masa 1week before u tak ada.I sdih sangat.Banyak kenangan kita dulu kan?I teringat balik i sedih.I rindu u sangat2.Tapi i kat sini tak leh buat pape.Takpela i reda.I harap u berada di tempat orang2 yg soleh.I doakan u selalu...

Your Love,
Azlan
--------------------------------------------------------------------

Jika anda ingin mendapatkan informasi/gosip/isu semasa terbaru anda boleh melanggan secara percuma

Klik disini untuk melanggan

Chat PANAS!

6 comments:

NUR FATIN FARHANA BT HASSAN said...

whaaaat ? OMG ! ur ex meninggal . gilaa sedihh dooo :(

Anonymous said...

tueee la llaki ble time camnie tau plak nk sdih la...b`salah la...tpi time die ade ego korg t`llu tnggi mlangit...nk mnta maaf...fuh...jagn arap la...blik2 prmpuan yg kne mngalah...ble da jdi cmnie tau plak erk....korg sume pk2 kn la ngan pe yg korg wat kat ex or gf korg skrang sblum t`lambat....

Anonymous said...

janji ko tak buat dosa besar..

faham faham la azab..

afuan16 said...

sabo je laaa

Anonymous said...

GINI LA IDUP KITA LAN. ORANG SELALU INGAT ENJOY JER.ABIS SEKOLAH MASUK KOLEJ/UNIVERSITI.DAK PUN KEJA DENGAN PAKCIK YANG KAYA.PASTU ABIH BLAJO , KEJA PRIVATE . PASTU KAWEN . PASTU DAPAT ANAK . OPSS!! MATI TUNGGU KITA DAH UMO 40 KE, ATAU DATANG BILE2? JAWAPNYER, DATANG BILER2. TEMAN KITA YG PEGI DULU TU TUHAN SENGAJA 'MAKLUM' KAN PADA KITA SUPAYA KITA INSAF PADAHAL DAH LAMA TAK KONTEK BOLEH AJE TAK TAHU LANGSUNG PERKEMBANGANNYER KAN?. SABARLAH . DAN LAGI BEST,BILA TERINGAT DIA BACA FATIHAH KE, QULHUALLAH KE SEDEKAH KAT DIA. MACAM AKU SELALU BUAT UNTUK ARWAH ABAH AKU..

Anonymous said...

yang penting selalu sedekah al fatihah pada mereka yang terdahulu pada kite.moga beliau bersama orang-orang yang beriman. amin