Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Artis dan tatu

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






13 June 2007

Artis dan tatu

kalau nak merge pon silakan ok. kalau orang dah sedia maklum pon minta maaf la cause aku ni baru tau hehe.

kita dah sedia maklum ada beberapa artis yang ada permanent tattoo like malique too phat and sarimah.

tapi yang ini paling aku tak sangka la.

NaNu Baharuddin ada tattoo tribal design yang agak besar la jugak kat blakang. kat pangkal spine tu. macam just nice la kalau pakai sluar dia terletak elok la atas line sluar tu. Aku nampak few days ago kat Bangsar. Masa tu aku tengah late lunch and from far i saw Nanu melintas from Bangsar Village 2 pakai jeans and white shirt ikat kat pinggang.

then dia naik first floor to one salon. after few minutes dia turun and masa tu dia cam lambai tangan kat kawan dia kot so baju dia terangkat sikit. terlopong jugak la mata ku melihat tattoo tersebut... itu je la gossip aku.

sorry tak sempat amik gambar sebab cepat sangat.

No comments: