Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Hujan - Ah Moi Chantek

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






18 January 2008

Hujan - Ah Moi Chantek

Mulai hari ini aku akan pos lagu2 best dalam blog aku,MP3 yang di download juga bertujuan sebagai promosi semata-mata. Tidak akan ku pos full album disini cuma lagu2 tertentu akan ku pos disini dengan itu anda mesti ghairah nak beli album mereka kerana tidak dalam mendegar kesemua lagu mereka


Hujan - Ah Moi Chantek mp3

Hujan - Ah Moi Chantek
Download
Alternate Download


Ah Moi Chantek Lirik :-
ah moi chantek
kau lah gadis rupawan
ah moi chantek
lain dari yang lain

ku tunggu selalu
kehadiran mu suatu yang baru

pergi aku, pergi aku buat sementara
engkau yg selalu menunggu, menunggu hampir setiap masa

ahmoi chantek
ku ingat kau selalu
ahmoi chantek
ku perlu belaian mu

ku tunggu selalu
kehadiran mu suatu yang baru

pergi aku, pergi aku buat sementara
engkau yg selalu menunggu, menunggu hampir setiap masa

--------------------------------------------------------------------

Jika anda ingin mendapatkan informasi/gosip/isu semasa terbaru anda boleh melanggan secara percuma

Klik disini untuk melanggan

1 comment:

Anonymous said...

Yo Bro.... you are getting boring. I believe, you must be a boring person to begin with. This blog's a bore to the core. I just wasted 5 mins of my precious time here. SHIT!