Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Pembedahan ke 2 ditangguh,Aku jadi model separuh masa Hospital

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






15 January 2008

Pembedahan ke 2 ditangguh,Aku jadi model separuh masa Hospital

Heh sepatutnya hari ni kena buat pembedahan,tapi tak jadi sebab doktor pakar ada hal kecemasan la sangat??Aku da tukar baju hospital tunguu punya tunggu doktor kata doktor pakar tak boleh buat operation kecemasan?Next week kena buat temu janji,dulu pun aku kena tangguh gak
http://fuiyoh.blogspot.com/2007/12/pembedahan-ditangguh.html
Tapi tuh sebab aku demam tak boleh buat,skang lain plak.heh aku jadi model separuh masa Hospital dengan memakai kain pelekat tak siap dengan baju macam nenek tua.heh aku bukan nak kutuk tapi atleast inform la aku awal2,kalau tak aku da pergi sekolah tadi.dah la hari ni ada pendidikan jasmani(1st day) sebulan sekali pulak tuh.heh tak apa la. -_-"
'

--------------------------------------------------------------------

Jika anda ingin mendapatkan informasi/gosip/isu semasa terbaru anda boleh melanggan secara percuma

Klik disini untuk melanggan

5 comments:

Anonymous said...

erm, semoga cpt sihat and carry on with your study. tq

Anonymous said...

Hi Encik Fuiyoh.... tak nak mintak orang sponsor pembedahan kau tu ke??? Kalau nak, ko contact aku kat mukawelfare@gmail.com. HaHaHa!!!

Anonymous said...

satu hari kau terima la basalannya encik anakwelfare

Anonymous said...

Samalah juga balasan kat kau yang sengaja letak dan sebarkan gambar2 dan berita2 sensasi artis2 dan orang2 yang ko tak kenal, jadi boleh orang kutuk, caci dan maki mereka. Jangan cakap tak serupa bikin, bro!! jagalah maruah orang lain jugak macam kau nak jaga maruah sendiri.... orang lain pon tau malu, tau marah dan tau sakit hati!!! ADA FAHAM, BRO!!!!

Anonymous said...

Ko kena operate lagi ker... ko kena sakit sembelit ker??? Muka mcm orang takleh buang air besar je. FUGLY!!!