Fuiyoh/Alalalan ! Malaysia: Youth Malaysia 08

.

Kami Sudah Berpindah

PERHATIAN!



Buat Duit Dengan Google!Bukan Skim Cepat Kaya!


Klik Disini!
.Dapatkan 1Juta Pelawat Secara Percuma Ke Blog/Web Anda
Click Here for Free Traffic!






20 January 2008

Youth Malaysia 08

Sebenarnya semalam aku nak update pasal event ni tapi aku balik je dari bukit bintang lepak dengan kawan aku ikin bukak comp internet tak boleh nak on.so hari ni aku gi cc nak update event ni.heh Youth Malaysia ni nak mencari bakat muda yang ada di malaysia contoh blog,portal, dan bla bla bla. dan pemenang nya akan mendapat RM 20,000 aku nak join tapi aku masih tak layak dan memadangkan banyak orang yang benci blog aku mesti aku tak dapat vote yang banyak lagipun aku underage 18tahun baru boleh join

Aku ada dapat panggilan ada orang Youth Malaysia dia ada inform aku ada event kat PWTC aku kata tak boleh pergi sebab bla bla bla.semalam plak ikin ajak aku pergi aku pun nak pergi sebab nak tengok dia pakai cosplay.macam best je. siap masuk malay mail lagi antara surat khabar english terkenal kat malaysia ni.Aku pun nak tumpang famous gak mana tau aku dapat masuk news paper gak boleh promote fuiyoh!haha


Photobucket


click gambar untuk besarkan

For more info visit http://www.youthmalaysia.com/
--------------------------------------------------------------------

Jika anda ingin mendapatkan informasi/gosip/isu semasa terbaru anda boleh melanggan secara percuma

Klik disini untuk melanggan

No comments: